Lek, lärande och gemenskap

Vår aktiekamp-community växer snabbt i flera länder och du kan hjälpa till att ge tusentals användare en lekfull och lärorik upplevelse som temapartner, i ett målgruppsspel, med en social aktivitet eller kanske din egen idé?

Customers served! 100  Sidvisningar 2022 
Customers served! 100   Besökare 2022  
Customers served! 100  Genomsnittlig besökstid 2022 
Känner för samarbete?

Michael Niels Rasmussen

COO Aktiedysten

Gå med i Aktiekampens gemenskap! Bliv en central del av våra aktiveringar och hjälp studenter,
nykomlingar och aktieentusiaster att bättra sin förståelse av världen genom investeringens synvinkel. I ett
samarbetsavtal med Aktiekampen kan vi erbjuda branding på våra plattformar, sociala medier och i våra
spel samt en rad aktiviteter där ni står i centrum.

Skapa värde och synlighet genom samarbete.

  • Upp till 39 miljoner sidvisningar årligen
  • Genomsnittlig besökstid över 7 minuter
  • Finns i Danmark, Sverige och Tyskland
  • 180.000 användare, mer än 200 nya varje dag
  • Genomsnitt om 16.000 besökare per vecka

Tema partner

Aktiemarknaden är ett bra tillfälle att föra en massa dialog om aktuella trender. Därför fokuserar vi regelbundet på teman som rör olika delar av aktiemarknaden. Det kan handla om hållbarhet, utbildning, samhällsansvar eller något helt annat.

Som temapartner kan du hjälpa till att sätta ramarna för det område du anser är viktigt. Tillsammans skapar vi programmet och integrerar det i vårt lekfulla universum så att användarna kan dra nytta av det.

Målgruppsspel

Med våra målfokuserade spel för målgrupper kan du använda Aktiekampen som en katalysator för
att få med dina deltagare till nästa fysiska evenemang eller som en del av din digitala marknadsföring.

Våra målgruppsspel integrerar ditt varumärke och din identitet och skapar en unik upplevelse för era
deltagare samtidigt som de lär sig och har roligt. Kontakta oss idag så skapar vi ett spel som passar
perfekt för era mål och behov.

Engagera gruppen

Med vår plattform kan du skapa en social och rolig aktivitet som skapar gemenskap. Om du vill ha
mycket att prata om kan du anordna en tävling för din nätverksgrupp, där "skryträtten" skiftar under
spelets gång. Och om dina anställda är utspridda på flera olika fysiska platser kan en aktietävling vara ett
utmärkt sätt att skapa en rolig social aktivitet som samlar alla

Många möjligheter!

Vi är i ständig rörelse och möter framtiden med öppna armar och en positiv inställning.
Om du har en idé om hur ditt företag kan dra nytta av Aktiekampen hör gärna av dig.

Kontakta oss nu och låt oss tillsammans skapa häftiga ramar med er i centrum.

Samarbetspartners


Streamingpartner
www.zevio.com

När Aktiekampen anordnar LIVE talks, webinars e.d. använder vi alltid zevio.com. Det är en plattform där vem som helst kan skapa webinars och både organisera själva eller få mycket professionell hjälp.

Partner i Sverige
Unga Aktiesparare

Unga Aktiesparare är Sveriges största ungdomsorganisation för aktieintresserade
ungdomar. Cirka 10 000 i åldern 0-28 år i Sverige är idag medlemmar i organisationen. Majoriteten är i åldern 18-28 år och är huvudsakligen studerande eller yrkesverksamma. Medlemmarna sträcker sig från nybörjare till experter

Utvalda fall


Royal Unibrews lagtävling för 30 gymnasieklasser på Fyn

SDU Business School Days – Investments Beyond The Obvious!

En lekfull inställning till investeringar med Otto Groups kvinnonätverk

Inblick i Swapfiets LIVE från deras verkstad

Fokus på att lära sig av misstagen

Kontakt med +40 % av deltagarna 30 dagar efter LIVE-evenemang

Skapa ditt eget spel


Engagera din grupp

Bra för nätverksgrupper och arbetsplatser där ni behöver samlas kring en rolig och lärorik aktivitet

  • Obegränsat antal aktiespel
  • Obegränsat antal deltagare
  • Personlig assistans från Aktiekampen-team under hela processen
  • Speldesign med varumärkeskänsla
  • Kommunikationsflöde under hela spelet
Nå din målgrupp

God til at nå ud til din målgruppe og skabe en aktivering sammen over en lang periode

  • Obegränsat antal aktiespel
  • Obegränsat antal deltagare
  • Personlig assistans från Aktiekampen-team under hela processen
  • Varumärkesapassad speldesign med länk till den egna webbplatsen
  • Varumärkesmärkt kommunikationsflöde under hela spelet (samtyckesbaserat)
  • Leads-generering (samtyckesbaserat)
  • Möjlighet till offentligt spel inkl. anpassad marknadsföringskampanj
  • Kommersiell användning av Aktiekampen

För skola och undervisning

Besök undervisning.aktiedysten.dk - där har vi samlat allt det bästa för att du ska kunna använda aktiedysten i undervisningen eller bara som en rolig upplevelse med dina elever.

Goda vänner av Aktiekampen

Jens Balle är författare till podcasten "investment on the brain". Han har 30 års erfarenhet av finansmarknader och 15 år med investorpsykologi och beteendeekonomi.


Jens Balle

Författare och beteendeekonom.

När det gäller hållbara investeringar är Eva och Sustainify en av våra favoritpersoner att jobba med. Eva är också medförfattare till boken "Invester bæredygtigt".



Eva Grønbjerg Christensen

Founder Sustainify & CSR Consulant

Känd från bl.a. "Millionærklubben", sin egen podcast "Aktieuniverset" och från New Deal, där han är fondförvaltare. År 2020 skapade Mads en avkastning på över 250 % Tillsammans med Mads Christiansen och New Deal har vi skapat en serie webbinarier och aktietävlingar.

Mads Christiansen

Investor & Fondchef i New Deal Invest

Du kanske har stött på honom mest på vår svenska plattform Aktiekampen, där han har anordnat en rad börsmiddagar med sin community. Sparacash är en av Sveriges största finansrelaterade YouTube-communities med över 37 000 följare.

Marcus Lindblad

Founder Sparacash

Syftet med Instagramsidan är att öppna människors ögon för aktier/investeringar och visa att det inte är så svårt att investera. Anders Frandsen startade Instagramsidan @aktierforbegyndere redan 2020 och har idag +20 000 följare.



Anders Frandsen

Aktier For Begyndere

Jonas Jakobsen och Mikkel Ejlersen driver de två plattformarna Unge Investorer och Vækstaktier.
Unge Investorer har vuxit till över 50 000 medlemmar på Facebook och tusentals besökare varje månad
på webbplatsen vækstaktier.dk.


Jonas og Mikkel

Unge Investorer og Vækstaktier

AE Investment Research erbjuder utbildning och analyser av ett stort antal spännande företag. Tillsammans med Anders har vi skapat webbinarier och innehåll om Aktiekampens
inspirationsuniversum, som handlar om "kvalitetsaktier" och hur man upptäcker dem.

AE Investment Research

Analyser av skandinaviska bolag

Henrik Karlsen är partner i investeringsfonden horizon3. För horizon3 är strategin att investera i
världens mest innovativa tillväxtföretag för att skapa värde.




Henrik Karlsen

Partner horizon3